Pisząc programy grające w gry karciane należy rozwiązać różne problemy.
Twoim zadaniem jest napisać moduł znajdujący co najmniej 3 kartowe sekwensy
w podanym zbiorze 13 kart, które gracz "trzyma w ręce". Przez sekwens rozumiemy
ciąg kolejnych kart tego samego koloru. As może także występować jako 1.
Stąd kolejność kart: A 2 3 4 5 6 7 8 9 10 J Q K A
Jeżeli można ułożyć kilka sekwensów, nie należy wypisywać tych, które
zawerają się w innym, dłuższym sekwensie.
Wejście
W pierwszej linii wejścia znajduje się jedna liczba naturalna n, określająca
liczbę zestawów kart.
W n kolejnych wierszu znajduja się opisy zbiorów kart - po jednym w wierszu.
Każdy zbiór zapisany jest w postaci 13 par dwóch znaków. Pierwszy oznacza
kolor karty a drugi jej wartość.
Znak oznaczający kolor należy do zbioru {S, H, D, C}
Znak oznaczający wartość należy do zbioru {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0, J, Q, K, A}
Wyjście Dla każdego zestawu kart, należy wypisać liczbę wszystkich maksymalnych sekwensów (tj. takie nie zawierających się w innych).
2 D2 D3 S5 S6 S7 H4 H7 HQ HK C5 DQ DK DA D0 H6 D9 H5 H4 C4 DJ C3 C5 S4 SQ H8 H9
3 3