C - Sekwensy

Pisząc programy grające w gry karciane należy rozwiązać różne problemy. Twoim zadaniem jest napisać moduł znajdujący co najmniej 3 kartowe sekwensy w podanym zbiorze 13 kart, które gracz "trzyma w ręce". Przez sekwens rozumiemy ciąg kolejnych kart tego samego koloru. As może także występować jako 1.
Stąd kolejność kart: A 2 3 4 5 6 7 8 9 10 J Q K A
Jeżeli można ułożyć kilka sekwensów, nie należy wypisywać tych, które zawerają się w innym, dłuższym sekwensie.

Wejście

W pierwszej linii wejścia znajduje się jedna liczba naturalna n, określająca liczbę zestawów kart.
W n kolejnych wierszu znajduja się opisy zbiorów kart - po jednym w wierszu.
Każdy zbiór zapisany jest w postaci 13 par dwóch znaków. Pierwszy oznacza kolor karty a drugi jej wartość.


Znak oznaczający kolor należy do zbioru {S, H, D, C}
Znak oznaczający wartość należy do zbioru {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0, J, Q, K, A}

Wyjście Dla każdego zestawu kart, należy wypisać liczbę wszystkich maksymalnych sekwensów (tj. takie nie zawierających się w innych).

Przykładowe wejście

2
D2 D3 S5 S6 S7 H4 H7 HQ HK C5 DQ DK DA
D0 H6 D9 H5 H4 C4 DJ C3 C5 S4 SQ H8 H9

Przykładowe wyjście

3
3