C - Baba Jaga

Każdy z Was zapewne zna bajkę o Jasiu i Małgosi, którzy zostali uwięzieni przez Babę Jagę. Właśnie niedawno archeolodzy napotkali na rękopisy sprzed dwóch tysięcy lat opisujące pierwotną wersję bajki. Najważniejsze jest to, że w trakcie przekazywania tej historii z ust do ust doszło do pominięcia bardzo istotnego dla nas faktu.

W czasie gdy Baba Jaga więziła ich w swojej chatce, pewnego dnia Małgosia znalazła schowaną w szafce tajemniczą mapkę z zaznaczonym miejscem skarbu. Następnego dnia razem z Jasiem postanowili sprawdzić czy w tym miejscu rzeczywiście znajduje się coś ciekawego. Po śniadaniu z Babą Jagą poprosili, aby mogli wyjść na spacerek... i co dziwne Baba Jaga im pozwoliła. Oni się bardzo ucieszyli i postanowili udać się w miejsce zaznaczone na mapie. Po godzinie intensywnych poszukiwań, mocno zmęczeni, rzeczywiście znaleźli wielką skrzynię. Otworzyli i zobaczyli mnóstwo cennych przedmiotów. Postanowili je między siebie równo podzielić. Aby to zrobić zaczęli oszacowywać wartości wszystkich znalezionych przedmiotów. Gdy skończyli i właśnie mieli zabierać się do dzielenia skarbu, na swojej miotle przyleciała Baba Jaga, zaniepokojona tak długą nieobecnością swoich podopiecznych. Zabrała ich do domku i więcej już ich nie wypuszczała ani na chwilę poza domek.

Archeologów zaciekawiło jednak to czy udałoby się Jasiowi i Małgosi znaleźć taki podział przedmiotów, aby obydwoje dostali tyle samo.

Wejście

W pierwszej linii znajduje się liczba D, oznaczająca liczbę zestawów danych. W pierwszej linii każdego zestawu będzie liczba N (1≤N≤500), oznaczająca liczbę przedmiotów, które były w skrzyni. W drugiej linii będzie N dodatnich liczb całkowitych, oznaczających wartości tych przedmiotów. Suma wartości znalezionych przedmiotów nie przekroczy 10000.

Wyjście

Dla każdego zestawu danych wypisz albo jedną linię ze słowem NIE, jeśli takiego podziału nie da się dokonać, lub dwie linie przedstawiające odpowiednio przedmioty, które powinien otrzymać Jaś oraz Małgosia, o ile równy podział jest możliwy. Na początku każdej linii powinna znajdować się liczba mówiąca ile przedmiotów przypada danej osobie, a następnie wartości tychże przedmiotów. W przypadku gdy istnieje kilka rozwiązań, należy wypisać dowolne z nich.

Przykładowe wejście

3
8
1 2 3 4 5 6 7 8
5
1 7 5 3 9
5
2 3 4 5 6

Przykładowe wyjście

5 1 2 3 4 8
3 5 6 7
NIE
2 4 6
3 2 3 5