G - Hiperlaser

Dokładnie wczoraj do arsenału armii Bajtocji dołączył najnowszy cud techniki - hiperlaser, który wytwarza bardzo niszczycielską wiązkę światła, potrafiącą razić wiele baz wroga na raz. Twoim zadaniem będzie napisanie programu, który pomoże oszacować straty wroga po pierwszym strzale, który nastąpi z zaskoczenia. Korzystając z nieprzygotowania wroga, działo będzie można przetransportować na dowolnie wybrane miejsce, a kierunek wystrzału ustawić w dowolnym kierunku. Głównym wyznacznikiem skuteczności ataków będzie liczba baz wojskowych wroga, które zostaną zniszczone. Siła najnowszego lasera jest tak silna, że wystarczy aby niszczycielski promień tylko musnął bazę wroga, a już można uważać daną bazę za zniszczoną. Wszystkie bazy wroga mają kształt koła, ale najciekawsze jest to, że bazy wroga mogą mieć punkty wspólne z innymi - skierowanie wiązki lasera przez taki punkt powoduje oczywiście zniszczenie każdej z tych baz. Szczegółowy opis baz znajdzie się w danych wejściowych.

Wejście

W pierwszej linii znajduje się liczba D, oznaczająca liczbę zestawów danych. W pierwszej linii każdego zestawu znajduję się liczba N (N<=200) oznaczająca liczbę baz wroga. W kolejnych N liniach znajdują się opisy baz wroga składające się z trzech liczb całkowitych x, y, r (-1000<=x,y<=1000,0<r<=500). Pierwsze dwie liczby x, y oznaczają współrzędne środka bazy, natomiast trzecia r to promień danej bazy.

Wyjście

Dla każdego zestawu danych wypisz maksymalną ilość baz wroga, które można zniszczyć jednym strzałem z najnowszego lasera.

Przykładowe wejście

3
3
0 -10 3
-10 10 3
10 10 3
3
0 -2 2
3 1 1
-100 10 10
3
0 0 10
0 0 5
0 0 2

Przykładowe wyjście

2
3
3