Sparing w Programowaniu Zespołowym UAM & PP, 6.11.2004

Zadanie D - Włamanie

Autor: Piotr Gawron

Opis

Tomek podejrzewając swojego szefa o malwersacje finansowe postanowił włamać się do firmowego sejfu i udowodnić mu przestępstwo. Jednak taki plan posiada kilka słabych punktów. Jednym z nich jest włamanie się do sejfu który posiada cyfrowy zamek. Będąc małym chłopcem Tomek często oglądał MacGyver'a, który w jednym z odcinków miał podobny problem. Na filmie udało mu się rozwiązać go w następujący sposób: za pomocą mąki stwierdził które klawisze na zamku są tłuste (a więc używane) - dmuchnął mąką w klawiaturę i do tych tłustych klawiszy przykleiła się mąka ;) - a następnie wiedząc jak długi jest kod wystukał po kolei wszystkie możliwe kombinacje. Tomek postanowił skorzystać z podobnej metody. Jednak po kupieniu mąki i stwierdzeniu jakie klawisze są używane zaczął się zastanawiać ile czasu zajmie mu dostanie się do środka. Twoim zadaniem jest oszacowanie tego czasu (przy założeniu że na jedną kombinację potrzebuje 1 sekundy).

Specyfikacja wejścia

W pierwszej linii znajduje się liczba D, oznaczająca liczbę zestawów danych. Każdy test składa się z jednej linii zawierającej dwie liczby całkowite K (1 ≤ K ≤ 10) oraz N (K ≤ N ≤ 24), gdzie K oznacza liczbę różnych cyfr, zaś N długość kodu.

Specyfikacja wyjścia

Dla każdego zestawu danych wypisz w osobnej linii czas jaki zajmie Tomkowi włamanie się do sejfu w formacie: dni:godziny:minuty:sekundy

Przykład

Wejście

2
3 4
4 4

Wyjście

0:0:0:36
0:0:0:24