Sparing w Programowaniu Zespołowym UAM & PP, 6.11.2004

Zadanie I - Wielka wojna

Autor: Piotr Gawron

Opis

W Bajkolandii ostatnio bardzo popularnym zajęciem stała się wojna. Dlatego też dwaj sąsiedni władcy Zdzichu i Krzychu z nudów postanowili zabawić się w tę grę. Każdy z monarchów zgromadził ogromne ilości wojska - własne oraz wojska swoich lenników. Jednak gdy już doszło do spotkania władcom przyszło na myśl że wielu spośród ich poddanych może umrzeć w tak bezsensownej grze, dlatego też poszli na układ. Policzą swoich wojów i ten który spośród nich ma więcej wygrywa. Twoim zadaniem jest pomóc im w tym jakże trudnym zadaniu.

Specyfikacja wejścia

W pierwszej linii wejścia znajdzie się liczba d, oznaczjąca liczbę testów. Każdy test będzie się składał z 4 linii tekstu. W pierwszej znajdzie się liczba L (1 ≤ L ≤ 1000) oznaczająca ile różnych wojsk posiada król Zdzichu. W drugiej linii będzie się znajdowało L liczb oznaczających liczność poszczególnych wojsk króla Zdzicha (liczby mniejsze od 10^6). W trzeciej linii znajdzie się liczba M (1 ≤ M ≤ 1000) oznaczająca ile różnych wojsk posiada król Krzycha. W drugiej linii będzie się znajdowało M liczb oznaczających liczność poszczególnych wojsk króla Krzycha (liczby mniejsze od 10^6).

Specyfikacja wyjścia

Dla każdego testu na wyjściu wypisz odpowiednio "Zdzichu", jeżeli pierwszy władca ma więcej wojsk, "Krzychu" jeżeli drugi władca ma więcej wojsk lub "Wojna" w przypadku, gdy obaj władcy mają taką samą liczbę wojsk.

Przykład

Wejście

3
5
1 2 5 4 4
4
2 3 1 9
1
10
3
2 1 8
3
2 1 8
3
2 1 8

Wyjście

Zdzichu
Krzychu
Wojna