VIII Wiosenny Turniej w Programowaniu Zespołowym Politechnika Poznańska, 29.05.2004

Zadanie X - Jasio

Autor: Władysław Bodzek

Opis

Jasio przyszedł na świat dokładnie sześć lat, trzy miesiące i czternaście dni temu i uczy się już w pierwszej klasie szkoły podstawowej. Teraz właśnie przyszedł czas na naukę tabliczki mnożenia, ale ma z jej nauką pewne problemy. Chciałby, abyś sprawdzał jego wyniki i mówił czy przypadkiem nie zrobił błędu. Jako że Jasio jest o wiele młodszy od Ciebie, to nudzi Cię siedzenie przy nim i ciągłe poprawianie go. Dlatego postanowiłeś napisać dla niego program, który pozwoli Ci wykorzystać Twój cenny czas na coś bardziej pożytecznego i mniej nudnego dla Ciebie.

Zadanie

Zadaniem programu będzie określenie czy wynik podany przez Jasia jest prawidłowy.

Specyfikacja wejścia

W pierwszym wierszu wejścia podana jest dodatnia liczba całkowita D (D ≤ 50), oznaczająca liczbę mnożeń, które wykonał Jasio i które należy sprawdzić. W każdej z następnych D linii znajdą się trzy liczby całkowite A, B, C (1 ≤ AB ≤ 10, 1 ≤ C ≤ 100) i oznaczają one, że Jasio przemnożył A i B, w wyniku otrzymując liczbę C.

Specyfikacja wyjścia

Dla każdego mnożenia należy wypisać pojedyncze słowo TAK lub NIE, w zależności od tego czy wynik otrzymany przez Jasia jest prawidłowy, czy też nie.

Przykład

Wejście

3
2 2 3
1 4 4
1 1 1

Wyjście

NIE
TAK
TAK